NellieNilo

Blogg

Allmänt Permalink4
såg detta inne på en annan blogg och tänkte lägga in det här också
och se om där är någon som följer bloggen och vad ni tycker.


Men nu tänkte jag ge er en utmaning. Jag skulle vilja att ni svarade dessa några frågorna.

1. Hur hittade du till min blogg?

2. Är detta första gången du läser bloggen eller följer du den?
Isåfall, hur länge har du gjort det?

3. Vad skulle du läsa/se mer om/av  i bloggen? 
Frågor & svar, bilder eller annat?




#1 - - malin:

1.Du gav mig den:)

2.Nejdå.har följt den ett bra tag..Hm ingen aning hur länge.men LÄNGE iaf:).

3. att du uppdaterar oftare:P och berättar hur det går för er:), och bilder:)

#2 - - Cecilia:

1. minns inte riktigt.

2. vet inte riktigt, men någon gång sedan Nellie var några månader.

3. Som malin skre, att du berättar hur det går för er och bilder. :)

#3 - - Sarah:

1. Började följa genom lunarstorm då du var gravid med nellie, hittade dig genom malins lunar. Sen började jag läsa din nogg så har jag följt dig.

2. Jag följer den.

3. Bilder, försöka uppdatera oftare, men förstår att det kan bli stressigt med 2 söta småbarn.



:):)

#4 - - PiaLia:

1. Genom länk från din nogg!

2. Jag har följt den sedan början... noggen oxå!

3. Om hur du mår, om barnen. Lite frågor o svar... Bilder o filmklipp på de underbara kidsen...

Till top