NellieNilo

5 månader

Mina kids Permalink20
Glömde ju helt bort att skriva ett inlägg igår (eftersom kl är efter tolv.)

Min lill kille är hela 5 månader nu. tiden går sjukt fort.
Tänk dagarna mellan jul och nyår blir han ett halvår gammal.
Tiden må gå fort. men Nellie och Nilo kommer alltid vara mina små bebisar :P
Varesej dom är som nu 2 år och 5 månader eller om dom är 18.
Jag älskar mina barn så oerhört mycket.
kan inte förstå att det redan har gått 5 månader sedan,
 jag för första gången höll honom.
Jag tyckte han var så lik nellie.
Men han har förändrats utseende mässigt.
Nu tycker jag inte han är lik storasyster längre.
Många tycker det fortf,
men sen ser jag väll dom på olika sätt som träffar dom varje dag.
personligheten gör ju mycket den också.
Innan jag fick Nilo, kunde jag inte förstå, hur kan man älska ett barn till?
Men nu vet jag, Man älskar sina barn precis lika mycket.
Visst är kärleken till dom olika på vissa sätt.
Men jag kan inte säga att jag älskar någon av dom mer än den andra.
Det är precis lika. Alla säger att första barnet borde vara något speciellt.
Ja, det är klart mitt första barn är ju speciellt på sitt sätt.
men jag tycker Lillebror är lika speciell.
Det går helt enkelt inte att förklara.
Men Kärleken till mina Barn är stor och blir allt större för var dag.
Iaf, 5 månader har då alltså gått sedan vi låg på BB,
Eller ja vid denna tiden för 5 månader sedan var vi hemma
och hade varit det hela dagen och nu sov vi nog faktist.
han är ju nu, 5 månader, 1 dag och 1 timme gammal :P
Nä nu ska jag bara ladda upp några bilder snappt sen till sängen.
Julklapps handla imorgon och 5 månaders spruta för Nilo.






5 månaders killen :)





Och några bilder på Nellie som insisterade
 igår om att jag skulle platta hennes hår, Unnnge :P
#1 - - moster-jossan ;):

awe, så söta dom är <3 moster älskar er!

#2 - - Sandra:

Så söta dina barn är. Men Nellie är så otroligt söt och lik dig =)

#3 - - Malin:

Neej gud vad söt hon blev:D..Helt ny tös ju nästan:)..hehe guda söt:)

#4 - - PiaLia:

Sitter här och har sjuk ångest över att jag förmodligen sabbat hela er planering med julklappsköp.

Som vanligt innan psykdoktorbwsöket sover jag som en kratta av alla fjärilarna i magen.... och inatt tog jag tablett för att kunna sova... med följd att jag vaknade kvart över 12! Telefonen har larmat och folk ha<r ringt o messat, men jag har sovit! Suck!

Iallafall är fotona du har här såå sjuukt fina att man bara storknar alltså! Helt underbara!



Och visst älskar man båda sina barn.

Jag tänker ofta på tortyren de körde med i Tyskland under andra världskriget. De sa till mammaor att de fick välja ett av sina barn som de skulle få behålla... Alltså vöälja vilka som skulle föras till gaskammaren och dö... FY fan... det måste vara den värsta terrorn en mamma utsätts för. JAg har tänkt... döda mig och mina barn då... Men det fick hon aldrig välja... De kunde döda dig och barnan du valt bort... men det skulle betyda att DOM fick barnet som var kvar... att göra vad de ville med. FY!

Älskar dig och dina barn, o min Jossan over allt annat. Och tack gode... för att vi lever i ett land utan krig!

#5 - - malin & Neo:

såå söt med plattat hår :P Hon ser mins ut som fyra år här :-)

#6 - - Sara:

Nej vad fin hon blev i plattat hår:) Och grattis till Nilo som är 5 månader!

#7 - - djey:

så söt hon är i plattat hår! Ser lite äldre ut :) och superglad :) hon är så söt =) nilo också ;D

#8 - - malin & Neo:

Jag visade chrille bilderna, Han ba vem är det? Han såg inte att det var Nellie hihi.

#9 - - Camilla Lejonqvist Mårtensson:

Jag hålller med Jessica. Kärleken till sina barn är lika stor men olika ändå, De är ens allt. O Dina är supergoa

Kramis

Camilla

#10 - - Camilla Lejonqvist Mårtensson:

Jag hålller med Jessica. Kärleken till sina barn är lika stor men olika ändå, De är ens allt. O Dina är supergoa

Kramis

Camilla

#11 - - Malin & Alicia:

Grattis Nilo på 5 månaders dagen.

Så söt Nellie blev i plattat hår, även om jag gillar hennes lockar skarpt. :-)

/Malin

#12 - - Alexandra:

shiit wsåg först inte att det va Nellie :P så sjukt söt hon är alltså :).

#13 - - Anonym:

shiit wsåg först inte att det va Nellie :P så sjukt söt hon är alltså :).

#14 - - Tilda:

Dom e så himla söta båda två =) Och nellie blev ju jättefin i det plattade håret, hehe man såg knappt att de va hon först =P



Fick ni handlat några julklappar då? Vi har inte hunnit göra det än - så ska väl börja med det nu i veckan eller ngt. Vet ju bara inte vad man ska köpa till alla =/ dom e ju så många, hehe* blir helt snurrig bara man tänker på det =P

kramkraaam

#15 - - Jessie - mamma till Jacob:

tiden går verkligen fort=)

söt nellie var med plattat hår=)

va du i unga mödra grupen i freddes?

#16 - - Anonym:

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD SÖT HON ÄR MED RAKT HÅR!!!!

#17 - - nathalie:

så sööt hon är i håret och otroligt lik dig Jessica.

kram

#18 - - Jessie - mamma till Jacob:

gud av tråkigt!

va det många de gånger jag ej va med?

Vill komma men varje fredag var jag tvungen att gå till skolan, jag hoppas att jag akn komma nu på fredag..annars hur är allt?kram

#19 - - Melinda:

Har Nilo fått blå ögon och Nellie har bruna ? :)

#20 - - Olivia:

Hon är såååå lik dig Jessica. så otroligt söt =)

Till top