10 November 2008

Kommer nog bli lite fler bilder och filmer här lite framöver. känner att jag tappat den där skriv förmågan. Otroligt mycke händer här i våra liv just nu. Nellie är trotsigare än någonsion. och går mig på nerverna hela dagarna. hon lyssnar inte på mig och hon gör allt precis tvärt om. När jag försöker natta nilo  och säger Shhyyy till henne, då ska hon istället skrika. Varje natt dom senaste dagarna har man vaknat av en trotsig två åring som medvetet ligger och sparkar på sin stackars mamma. Det är absolut inte så man vill bli väckt varje natt , av en spark mitt i ansiktet.  nätterna är en evig kamp med henne. jag förstår inte  för det första varför hon inte vill sova när hon varit igång hela dagarna och är sjukt trött. varför ska hon då göra imott sig själv  och vägra sova. ge den lilla kroppen hon har lite ro.  och sen varför vakna på nätterna för att väcka mig och lillebror ? på ett sådant brutalt sätt. ?  nä jag skriver för mycke i denna bloggen . ville bara skriva att det blir mer bilder och mindre skriverier här nu tyvärr.


Kommentarer
PiaLia

Hej gumman! Om du inte skriver här så skriv för dig själv och spara någonstans. Det är bra att kunna gå tillbaka och läsa sen. Älskar dig! Mammi!

2008-11-11 @ 12:09:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0