Hej då 2008

Nu tar vi snart förväl av 2008 och ser fram imott ett gott nytt år, ett 2009 istället.


Jag har typ ingenting att skriva om 2008
Känns som om det inte har hänt så mycke så att man kan skriva en sammanfattning av året.


Men så klart kan jag skriva  att detta året är ett av dom bästa åren i mina liv. i och med att jag fick min alldeldes super söta underbara son Nilo i år. Och det är minnesvärt från 2008. Älskar min pojke massor .
Nellie blev ju 2 år i år också . det är också minnes värt ... Älskar dig med Min lilla tös.


Annars har det inte hänt speciellt. mycket.


Hoppas att alla får ett Underbart ny år. och nyårs firande . vi hörs igen 2009  :)


Kommentarer
Mormor Pia!

Goaste nya året min älskade dotter!

Massa kramar till dig o din underbara familj!

2009-01-01 @ 23:38:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0