NellieNilo

Design och annat.

Allmänt Permalink3
Tycker jätte mycke om min design. men börjar bli lite trött på den ändå.
Ta inte illa upp Lajsa (du vet att jag gillar den).
Men förnyande design kanske gör skriv lusten större.
Skulle vilja veta hur man gjorde designer själv och allt det här med koderna.
Det hade varit så mycke lättare.
Känns jobbigt att lägga ett design jobb på någon annan.
 


jaja, till annat då.
I dag har vi inte gjort så mycke .
Jag ocvh Nellie var nere i tvätt stugan.
jag vek all tvätt, medans nellie sopade golvet.
Sen tog hon borsten och stod och sjöng för mig :)
Sötaste ungen :) min lilla rock stjärna.



Sen  kom pappa, jossan och Tindra och åt här.
Sen skulle tindra hem till gbg igen.
Så hon och jossan stack iväg igen .
Sen var dennis iväg och hämtade ett nytt köksbord.
Nej tack inte min stil alls.
Jag hade dock skruvar ner det andra bordet.
för att vara lite hjälpsam så dennis slapp det.
Så nu har vi det minsta gräsligaste (ursäkta) bordet.
Kommer nog skruva upp det andra igen i veckan.
Sen blir det att leta nytt köksbord igen .



Nellie har varit på damp humör idag.
Hela dagen har hon gjort saker hon vet att hon inte får.
så fort man vänder ryggen till så rasar en hel del av rummet typ.
Idag har hon varit och klättrat på diskbänken IGEN,
Hon tar en stol och klättrar upp.
Så längst upp på krydd hyllan stod en burk med,
Sån lila färg dom strycker i barnens mun när dom får svamp.
Ja visst den hade hon öppnat och tappat över hela fläkten,
inklusive två skåps luckor fick stänk på sig. och dom som haft detta
Vet att den färgen går inte bort. välldigt bra :( neeeej.
Så nu har vi ju insett att vi inte lär kunna flytta här ifrån på ett braa tag.
 måste fixa en hel del innan vi kan flytta här ifrån. måla klart köket.
som stått ofärdigt i över ett år nu :(
Eftersom jag fick brottom iväg mitt i målandet till Malin och chrille
Då jag skulle vara med när deras lille neo kom till världen.
Vi ska även måla om vårt sovrum nellies sovrum ,
hallen, storarummet och gaderoben :( suck
byta dörr till nellies rum eftersom hon slagit upp dörren i all
världensfart så att en gaderobs knopp gjort håll i dörren.
Oj va mycke nu blev jag alldeldes deppig. finns så mycke att göra här.




Finns väll inte så mycke mer att skriva här idag .



bilder kanske ?




Värsta gräppet om lillebror.

Stört skön liten kille skrattar

Nilo
#1 - - Malin & Neo:

Tråkigt med köksbordet :( Neo har också gjort märke i en dörr här. han smäller upp den mot vetrinskåpet. Än så länge syns det inte så mycket. Men några smälaar till så kommer vi få stå för det om vi flyttar.



#2 - - Anonym:

Hej gumman! Vi får hjälpas åt o greja lite!

#3 - - Sandra:

www.designadinblogg.se där har du allt du behöver veta. Där har jag lärt mig allt.

Till top