NellieNilo

8 December

Allmänt Permalink0
Bara 16 dagar kvar till julafton nu !


Idag har inte häntspeciellt mycket. Vaknade 20 över 8. snabbt på med kläder och väcka barnen. Fick i nilo en flaska välling medans nellie tittade på barnpogram och öppnade Julklappskalendern, Idag fick hon hårsnuddar och klämor :) Kan säga att hon kommer fort upp ur sängen på morgonen om när man säger till henne att gå ut och kolla julstrumpan om tomten har varit här inatt igen :P jaja, iaf vi gick iväg till dagis och lämnade nellie och ner om affären. Sen hem igen nilo somnade vid 11 och jag hade världens migrän så jag la mig på soffan . Sen kom jossan. så passa hon nilo så jag kunde springa ner på dagis och hämta nellie. vi gick en liten extra runda och kollade i fönsterna på leksakshuset :P Sen hem . jag fick vikt lite kläder sorterat tvätt och imorgon ska jag vika och få in allt i skåpen, jag SKA. Påmin mig :P hehe.  Iaf Sen åt vi mat. och sen kom mamma också en runda sen åkte både hon och jossan hem . och Nellie ville inte sova idag. försökte först ligga inne hos henne efter ca 40 min gick jag ut för då sa hon att hon skulle kissa. Sen tog jag henne i handen var tyst som en mus och gick och la henne släkte oc gick ut. sen upprepa vi det 10-15 gånger sen gick jag in med henne en sista gång och la mig brevid . hon var tyst i 20 min sen börja hon snacka igen . jag låg tyst  10 min till . sen skulle hon gå upp trode hon. så sa jag till henne nu går du och lägger dig, nu säger jag inte till dig fler gånger. och då somnade hon.


Min lilla älskling är sjuker och har varit på akuten nu i några timmar.
Men nu är han ute därifrån igen, allt är inte bra med honom,
men det kommer det bli. inget  så allvarligt.


Detta blir allt för idag. huvudvärken håller på att komma tillbaka, så lika bra att sova bort den nu.
Till top