Yesterday

Ja, då tänkte jag bara skriva lite om går dagen lill killen mådde ju inte bra igår kväll så får skiva lite om det nu .

Igår, Efter att bara Suttit inne hela helgen så Ville jag ha lite mamma & dotter tid med Nellie, Så vi gick ner till affären och köpte varsen glass. Sen gick vi vidare till Granet (En lekplats.) Först gungade nellie och  hon sa till mig hela tiden *mamma också  gunga* Så jag fick väll gunga då :P Var tusen år sen jag gungade känns det som. Hade iaf inte glömmt bort hur man tog fart. fort gick det men sen , OBS hur kommer jag av gungan utan att slå halvt ihjäl mig :P haha. Nä jag kommit av gungan  så gick vi till cyklarna lite sen lekte nellie i en svamp och la upp kottar längst kansten hon såg så gullig ut som när man var liten och lekte Affär :P  sen blev det massa bus till sen gick vi hem igen och väntade på maten. pappa kom som vanligt viss och laga mat till oss. villket han gör varannan helg för gemenskapens skull.
så vem tackar nej till det. iaf, vi åt sen en stund efter det. så Tog jag och Nilo en promenad med marwin och sara vi gick rätt långt och i 2 timmar. Sen hem så Började lilleman spy och så. Sen somnade vi allihopa.

 


Jag låter bilderna tala för sig själv idag . skriver bara, Nellie i granet, Nilo gillar sin morfar & *Ute med sara och marwin :)


Kommentarer
sara

ja de e hur kul som helst:) blir nog jätte bra när de blir klart.

2008-08-25 @ 13:14:18
URL: http://snult.blogg.se/
LAJSA.NET

Åh.. Kottebilden var så himla fin! En bild man kan hänga upp på väggen tycker jag.. Men kottar är fina för min ena vofs heter Kotte.. Hihi

2008-08-25 @ 15:29:32
URL: http://lajsa.net
Anna

ja det är med hennes mormor :) saknar henne så redan.

2008-08-25 @ 17:57:15
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0