Ullared, G-kås...

Imorse kom mamma och väkte mig 10 i 8 . OBS , skulle vara klar kl 8 när rebecca och dom skulle hämta mig. Snabbt på med kläder och lite tandborstning och borsta genom håret packa fickorna fulla med saker och gå ner. Mamma passade barnen, och Heidi en stund när mamma skulle ett ärende. . 10 över 8 kom rebecca och hennes kompisar Sara och Simon och hämta mig. sen stana vi en gång i halmstad och handla. tyckte det gick rätt fort att åka till ullared  idag, brukar kännas som en evighet innan man kommer dit. Men iaf, ingen kö och pakering rätt långt fram :) toppen :) nävi kom in Gick jag för mig själv. Skulle ju kolla Presenter till nellie och dom skulle handla till sig själva. Först gick jag till barn kläderna Hittade lite där till Nellie sen gick jag till Leksakerna och där hittade jag en hel del fina saker till min lilla prinsessa. Nilo är så liten än och förstår inget så till honm köpte jag bara en stol till badkaret. och en näspump.  vi ska dit om en månad igen så då blir det mer till Nilo. Sen gick jag en sväng blad Kläderna till vuxna . och där lykades jag hitta två tjoke tröjor och tre tunikor till mig själv :) och ett par taits.  Sen gick jag en sväng bland heminrednings grejorna . och GUD jag är kär . Älskar allt  med heminredning. Vill bara köpa massor massor där. Men det blev lite gran iaf. En badrums matta som matchar handukarna och dushdraperiet. en liten söt lampa till stora rummet, 6 nya vin glas. dricker inte vin men dom var jävligt coola så jag var tvungen :P Köpte även massa ramar som är i samma stuck som mina fina ramar med Foto på nellie i hallen .( ni vet ju inte hur det ser ut i vår hall )
Iaf,  Sen gick jag och betala. Ringde becca och fråga hur långt dom hade kommit , så sa hon att dom var på väg strax . så satt jag där ute i två timmar. hann äta och lite sånt. Sen kom dom äntloigen ut. Så gick jag in igen och handla lite jag kom på att jag glömt. Smink och grejor. Fatta att jag är 19 år och idag har jag handlat smink för första gången :P inte illa det inte.  Sen innan jag gick till bilen gick jag in om Sko-boo och köpte ett bar skor  :) Sen skulle vi åka hem . Efter en stund stanna vi  för dom skulle äta. sen körde vi vidare. - Men va F*n, här har vi aldrig kört innan. Det vissa sig att vi hade lkört kanske 4 mil åp fel håll. så det vara bara att vända tillbaka till ullared och  köra rätta vägen där ifrån sen . Kl 7 ikväll var vi hemma. Hann träffa min lille pojk 40 min sen somnade han. Fatta en hel dag har jag varit utan min pojke. Saknar honom gör jag . imorgon ska jag ta igen det ordentligt till 6 på kvällen då kommer faster jessica och hämtar båda barnen . Gaaah, en natt utan min lille pojk. Nu får jag det säkert att låta om att jag inte bryur mig om nellie. men henne är man så van vid att hon kan sova borta en natt. Men min lillepojk som blev 2 hela månader igår han ska inte sova hos mig. jaja det kommer gå bra. Har varit så mcyke på sista tiden så även jag behöver roa mig lite. Det händer ju inte alls för ofta.

Nu kom precis hunny hem, överraskad han blev när han såg en brunett sitta framför datan :P

Nellie och mamma busar :)

Nilo och mamma myser

Nu är man Brunett...

Nu ska jag krypa ner i sängen . ha d fint.


Kommentarer
malin

det blev fint=)...Fina kort på er=)

Rebecca

Du blev jätte snygg u brunt hår. Du har sminkar dig lite också va :) Det passar dig verkligen.. Kram

2008-08-29 @ 11:11:29
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
sandra

jätte fint blev det:)

2008-08-29 @ 12:24:02
jessica

den färgen passar dig!du behöver inte vara orolig gummzz!jag tar väl hand om mina 2 älsklingar=))puss från barnens faster=)

2008-08-29 @ 15:56:58
Anonym

Awe! Helt underbara bilder på er! Du e skitsnygg i den hårfärgen! En helt annan Jessica! Love U!

2008-08-29 @ 21:12:56
URL: http://pialialottapotta.blogg.se/
Lina

passar jätte fint i brunt :)

2008-08-30 @ 20:46:32
URL: http://linnaaa.blogg.se/
Heidi

Det blev riktigt snyggt med brunt hår =)=) Fin blogg btw =)

2008-08-30 @ 21:06:43
URL: http://heromer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0