NellieNilo

Nu lämnar jag

Allmänt Permalink2
Nu lämnar jag noggen på riktigt (tror jag) haha, man är helt fast vid noggen.
Men förändring är bra, iaf i vissa fall. vif år vällan se om min blogg förmåga kan ta sig upp ur det toma intet nu.
Nu ska man bara försöka hitta någon som skulle kunna tänka sig fixa en disign åt mig. Sen är denna bloggen i full gång i hope.

Kraam på er

Syskon kärlek
Mina älsklingar sover tillsammans
#1 - - LAJSA.NET:

Åååh!!! JAG ÄR FRIVILLIG!!!! Vill jätte gärna fixa en design till dig :D (misslucy på bdb) :D .. Har gjort några blogg.se designer som ligger här http://lajsa.net/category/bloggdesign/ .. Så.. får jag äääran så är den förhoppningsvis klar nästa vecka :) Maila mig & skriv dina önskemål :D

#2 - - Mormor Pia:

Förändring är alltid bra! Jag gilla blogg oxå, nogg e bra men den här e nog lite bättre! Så gulligt av MissLucy att vilja hjälpa dig! Hon gör jättefina designs! Kramis! Love you!

Till top