NellieNilo

Natti tatti

Allmänt Permalink2

jupps, Nu har min stora flicka gått och lagt sig, låg hos henne i sängen ett tag och Då låg hon och sa "Natti tatti mamma" en miljon gånger sen somnade hon. Så nu har jag bara min lilla lilla pojke kvar, som är hel vaken och super pigg. Sitter i sin gunga och tittar på musik videor på tven . 

Innan ikväll ringde Rebecca mig och frågade om jag ville förlja med till Ullared imorgon, Tyvärr blir nog inga pengar till det ska ju handla Presenter till nellie och något nytt i klädväg till mig själv. Efter en Liten tänkestund, så fick jag slänga jmig på telefonen igen. Ja, klart jag följer med. Var kan man handla billigt och mycke på samma gång förutom i ullared ? Så imorgon blir det ullared för mig. Barnen ska passas av Mamma och Heidi. Första gången jag ska vara utan lilleman en längre stund . men det går säkert bra.

Nä nu ska jag vagga lilleman till sömns Ha d fint .

Någon undrade om jag inte hade bilddagboken kvar.
Svar: Klart, det är som ett andra hem , hehe nä men jag har bytat namn till Http://NellieNilo.bilddagboken.se .

#1 - - PiaLia:

Det kommer vara skönt tror jag! Bara du släpper tankarna på kidsen den här dan! De är ju i goda händer! ler

Hoppas nu att du hittar en massa skoj o fint... Och glöm nu inte dig själv!!!!

Puss!

#2 - - malin & Neo:

sitter just nu och tittar på en film på Nellie när hon dansar. Hade den på datan. =P

Till top