GUD så trött jag är.

Ja, trött är jag och ont i hela kroppen har jag. Nilo har en liten konstig rutin nu på kvällarna sitter man ner med honom skriker han och ögonen går i kors. så går vi vår lilla runda i lägenheten. Och efter 15-17 rundor somnar han alltid och då är kl halv 11. 4-5 kvällar har det varit samma sak. så jag har ont i armarna, ont i revbenen när han sitter i bärselen. ont ont ont. Trött är jag verkligen också . det blir man då det regnar ute en hel dag inte en sol så långt ögat nått idag. Så vi har bara suttit hemma. städat lite rensat lite. Trött också för att vår trotsiga 2 åring snart, hon är dunder mega förkyld näsan och ögon bara rinner på henne . Och trött är hon som bara den, men ska hon sova? NEJ. hon kan kanske inte häller för näsan rinner hela tiden. Och finns det något denna lilla fröker bokstavligt talat hatar så är det nässpray. Suck.

Känner mig lite nöjd med att jag börjat skriva här i bloggen i stället faktist. det tråkiga är ju att jag inte lyckas hitta någon besök statestik som på noggen . det tycker jag är bra med noggen .

Nu somnade nellie på soffan, får se om vi lyckas bära in henne i sängen då blir det natti natti för oss också .


Kommentarer
Cecilia

Ja de är roligt att du börjat skriva igen. När du loggar in så står det "översikt" "nytt inlägg" tabort blogg". Klicka på översikt. Sen kommer det upp en spalt på vänster sida där det står "Genvägar" och längst ner innan sammanfattningen kommer så står det "visa statistik". Klicka där så ser du hur många besökare du har per dag. :)

Lycka till!

2008-08-24 @ 09:15:00
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
Mormor Pia

Hej gumman! JAg ser att Cecilia har förklarat det med statistiken! Förstår att du e helt slut gumman. Om du vill kan jag ha Nilo eller Nellie här imorgon till tisdag! Idag är jag fortfarande lite matt och så, men har ingen feber och ska bara komma igång lite! HAde kanske varit mysigt för dig att bara vara med lilla snorfian en natt. Det var ju längesen ni hade möjligheten att vara bara ni två. Älskar er! Puss, mamman

2008-08-24 @ 14:32:17
URL: http://nogg.se/pialialottapotta
LAJSA.NET

Du kommer gilla blogg.se så fort du kommer in i det :) .. Bloggdesignen är fääärdig! Väntar bara på ett mail från dig :D

2008-08-24 @ 15:42:42
URL: http://lajsa.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0