Finare väder

Är det fina vädret påväg tillbaka kanske ?
Det är rätt varmt ute nu, och här i vår lägenhet är det nog 30 grader iaf.
Nu är Nilo också sjuker, näsan och ögon rinner på honom också . stackars barn. Det är så hemskt när dom är så små och hjälplösa och vi föräldrar äör också rätt hjälplösa när dom små är sjuk, till Nellie finns iaf nässpray och alvedon men till lill killen finns det inte mer än koksalt lösning som inte hjälper något vidare bra :( Nu är det bara jag kvar, ska jag också gå och bli sjuk nu ? Det vill jag inte, när man var liten var det rätt skönt att vara sjuk, inte jätte sjuk. men lite hängig och så . då mamma pysslade om en och så. Men nu är det jag som är mamman i detta fallet. och måste där med pyssla om mina små älsklingar. Blir jag då sjuk så får jag kämpa extra mycke att hålla humöret uppe. Vill inte bli sjuk .

Nä nu vill nilo ha lite kärlek och mat på det. Han har ju så svårt för att somna nu när han är sjuk . och alldeldes röd runt ögononen är han stackaren .

Later



Kommentarer
nathalie

vilken fin blogg du har fått!

2008-08-24 @ 17:47:09
Sara

Så du har skaffat dig en ny blogg. Eller det kanske var länge sen? Hänger inte med riktigt:p Jättesnygg design har du fått iallafall. Kramis

2008-08-24 @ 20:04:32
URL: http://rekvik.blogg.se/
Jennica

Jobbigt när dom små e sjuka, ju mindre dom e ju jobbigare tycker jag de e. Vi hade en sån där nässug grej till Cornelia när hon va liten & det hjälpte rätt bra faktiskt, hoppas ni/dom blir friska snart igen. Jätte fin blogg du har..

2008-08-24 @ 20:20:47
URL: http://cornelia.babyblogg.se/
Mormor Pia

Åååh! Nya designen redan klar! Shit så fin den blev asså! Är det MissLucy som gjort den!?

Hoppas barnen blir friska snart! Men vi hörs imorgon om du behöver avlastning med en av dom! Puss Älskar er!

2008-08-24 @ 21:29:17
URL: http://nogg.se/pialialottapotta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0