NellieNilo

En ny människa

Allmänt Permalink0
Igår var det fest. Eller ja va det nu var. Det blev jag och dennis och 5 till. Vi satt här hemma och drack lite och snackade , och hade det rätt så trevligt. Sen efter ett tag gick vi ner i stan, Och jag förstår ju nu att det där med krogen är nog inte riktigt min grej. Visst var det kul att komma ut och träffa folk. men också lite jobbigt. när man är med två personer dagligen och tre på helgerna så är det lixom, en himla förändring att gå ut bland 500 människor.  jag vet inte vad jag yrar om nu hehe. Men krogen är som sakt inte något jag ser fram imott eller längtar efter att gå på igen. Jag trivs bäst på hemma fester med folk man känner. Jag är en allmänt tråkig person. Men jag har fått två kids och det är mitt liv nu, jag är mamma och en ny människa. Efter stan stack Sara hem till sin lille pojk. Men våra kids var ju hos faster jessica. så vi drog vidare till tony.  Dennis somna där på soffan och vi andra satt och snacka gamla minnen till kl 6 på morgonen. sen gick jag och dennis hem. fick sova till 12 sen kom barnen hem.



Jossan, Dennis, Sjöbbe, olof, sara Och Jessica -  hemma hos oss.
1.2.3.4.5.6.7.

 1. sara och olof
2. jag
 3. olof, sara & jessica
4. Sjöbbe
 5. Dennis
6. olof
 7. tony och phille
Till top