NellieNilo

En mysig dag .

Allmänt Permalink2
Igår kväll lämnade vi Nellie hos min mamma, mamma ville ha henne där ute lite.  så blev vi ett sjukt barn mindre så det var skönt för oss. inatt kl 3 åkte dennis till Norge på jobb. han kommer hem igen på fredag kväll.  lite tråkigt här hemma utan han, men som jag skrev mycke om i noggen . Det behövs, att få vara ifrån varanndra lite ,det får en att inse vad människan faktist betyder för en. man hinner få sakna varandra lite och får där efter en mysig helg tillsammans. Ibland kan det vara jobbigt att han är så långt bort bara. för hade det hänt något med barnen så hade jag velat ha honom här hos mig och barnen. Men men, man får leva med det. han är ju inte i norge varje vecka.

Iallafall tillbaka till idag, Mamma  kom och lämnade Nellie vid 12. dom hade varit och shoppa skor till Nellie. så stolt hon var över sina skor :P Sen efter en stund somnade nellie. Nilo har dock varit vaken mycke idag och skrekit ett par gånger. men han har även myst han också. Sen kom jossan hit och satt här med nellie medans jag och Nilo åkte iväg med pappa och handla mat. Sen fick jag äran att bjuda pappa på mat för omväxlingens skull. Och han gillade min mat :) hehe blev bara enkel korv stroganoff men så som han har tjatat sen vi var typ 10, när jag blir gammal får ni bjuda mig på middag när jag inte längre orkar göra mat :P hehe nu kan det låta som att jag tycker han är gammal , men så var inte fallet hehe. tyckte bara det var kul att få bjuda han på mat. han har trots allt lagat mat till mig i 19 år :P

Iallafall, idag går man in mycke i detaljer. Sen åkte pappa igen . och nu ska min lilla syster färga håret på mig :P vi hoppas på bra resultat. haha Later....



Bye Bye blondy  :P See you later. ( vet att jag någon gång igen kommer färga tillbaka .)
#1 - - Anonym:

har du tagit bort din bildagbok? :O

#2 - - sara:

hej! vad blev de för färg på håret nu då=) nyfiken ju hehe kram

Till top